Často kladené otázky

Na aké materiály sme v ProGra s. r. o. schopní gravírovať?

U nás je možné gravírovať na nasledovné materiály:

  • Sklo - gravírovanie na poháre, fľaše, čaše, dózy, vázičky, pilníky, trofeje, 3D srdiečka, parfémy ...
  • Drevo - cedulky a tabule, krabičky, obaly, gravírované fotografie do dreva, ozdoby, kuchyňské pomôcky, prívesky, ornamenty, svadobné krížiky, podpivníky ...
  • Kov - perá, známky pre domácich miláčikov, vizitky ...
  • Korok - podpivníky, podložky pod taniere, štuple do fliaš ...
  • Plast - menovky a tabuľky, žetóny, vianočné ozdoby ...
  • Textil - stužky, gravírovanie na fleece ...
  • Papier - oznámenia, vizitky, krabičky z papiera ...
  • Koža - gravírovanie na diáre, peňaženky, koženné obaly ...

Pokiaľ potrebujete vygravírovať venovanie na váš predmet alebo máte individuálnu požiadavku, neváhajte nás kontaktovať.

Naša technológia nám neumožňuje gravírovať do kovu, do zlata a striebra.

 

 

 

 

Za ako dlho nám dodáte dodávku?

Po odoslaní objednávky cez internetový obchod Vám upresníme termín dodania tovaru. Pri mnohých produktoch, kde sa rieši individuálna grafika, to však závísí i na Vašom schválení našich návrhov - zvyčajne sme schopní požadovaný tovar dodať zhruba do 14 pracovných dní po obdržaní platby. Ak tovar potrebujete dodať urgentne - kontaktujte nás prosím telefonicky a ak to bude možné - radi vyhovieme pokiaľ to bude v našich možnostiach.

Čo ak k nám dorazí produkt poškodený?

Naše zásielky sa snažíme starostlivo zabaliť tak, aby k Vám došli nepoškodené. Krehké materiály balíme do rôznych ochranných materiálov. Môže sa však stať, že neopatrným zachádzaním prepravcu dôjde k poškodeniu zásielky. Pri preberaní zásielky prosím skontrolujte neporušenosť obalu, či nie je viditeľne poškodená a či prišiel tovar v poriadku priamo pred doručovateľom, prípadne pri priehradke na pošte. Ak by prišla zásielka poškodená - je potrebné to zapísať do doručovacej listiny - spísať reklamáciu. Neskoršie reklamácie totiž prepravcovia neuznávajú.

Ako môžete objednať tovar?

Objednávať je možné nasledujúcimi spôsobmi:

  •  prostredníctvom elektronického obchodu na www.progra.sk (ďalej len "e-shop"),
  •  elektronickou poštou na adrese prograsro@gmail.com,
  •  osobne (prosíme ohláste sa vopred - aby sme Vás čakali),
  •  telefonicky na telefónnych číslach, ktoré uvádzame v kontaktoch.

Predávajúci odporúča kupujúcemu vykonávať objednávky cez elektronický obchod. 

Ako zaslať fotku k objednávke s produktom vyžadujúcim fotku?

Prosíme o zaslanie fotiek - prípadne iných príloh k objednávke zvlášť - mimo objednávkového procesu e-shopu. Stačí ak nám napíšete e-mail na prograsro@gmail.com, kde uvediete číslo objednávky a pripojíte potrebné prílohy alebo inštrukcie k objednávke.

Kde mám napísať inštrukcie k objednávke?

Inštrukcie k objednávke Vás poprosíme napísať v poslednom kroku objednávkového procesu do obdlžnika, označeného textom "Tu môžete napísať odkaz predajcovi"

V objednávkovom procese nie je možné pripojiť prílohu (napr. fotku, prípadne iný dokument). Je potrebné ho zaslať zvlášť na náš e-mail prograsro@gmail.com. V e-maili prosíme uveďte číslo objednávky.

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku?

 

Napíšte nám na našu e-mailovú adresu: prograsro@gmail.com alebo nás kontaktujte na telefónnom čísle: +421 908 185 691, prípadne +421 908 773 847. Na základe Vašich pripomienok budeme často kladené otázky rozširovať.